Onze chiropractoren leveren professionele en kwalitatief goede zorg afgestemd op iedere patient, zodat deze tevreden is. Het kan echter gebeuren dat de patient de geleverde zorg of behandeling als onprettig of onjuist ervaren heeft of ontevreden is over een ander aspect van de zorgverlening. Een klacht kan het gevolg zijn.
Een klacht kan leiden tot boosheid, irritatie bij uw zorgverlener. Het kan als onterecht voelen om kritiek van een patient te krijgen. Toch is het belangrijk om open te staan voor de reactie van de patient in deze. Heeft de patient andere verwachtingen bij de behandeling, is er onvrede? Wij, de chiropractoren bij Chiropractie Hoofddorp staan dan ook voor dat dit wederzijds uitgesproken kan worden.
Wanneer u behoefte heeft aan meer informatie of wanneer het probleem niet in een gesprek met de chiropractor opgelost kan worden, is er de mogelijkheid dit te melden bij de Nederlandse Chiropractoren Associatie (NCA). Indien onverhoopt een officiele klacht ingediend mocht worden dan kan dat bij de Klachten Commissie van de NCA.